Skip to main content

Voordelen van Sim Only voor de hele familie

Op zoek naar Sim Only-abonnementen die ideaal zijn voor het hele gezin? Bij Youfone ben je op de juiste plek om de volgende redenen:  

  • Klantvoordeel: voor ieder extra Sim Only-abonnement die je voor een familielid bestelt, ontvang je €15,- extra klantvoordeel. Dat regel je gemakkelijk via MyYoufone. Mooi meegenomen, toch?
  • Goedkoper: Sim Only-abonnementen zijn extra aantrekkelijk voor families. Ze zijn namelijk goedkoper, aangezien je niet voor een toestel betaalt.
  • Maandelijks aanpasbaar: heb je meer data nodig dan je dacht? Geen zorgen. Je kunt jouw Sim Only-abonnement maandelijks naar boven of beneden wijzigen. Of je nu een eenjarig-, tweejarig- of maandabonnement hebt. Op die manier heeft ieder gezinslid een abonnement dat bij zijn of haar verbruik past.
  • Controle met MyYoufone en Dataplafond: wil je graag je eigen verbruik of dat van je kind bijhouden? Dat doe je gemakkelijk via MyYoufone. Ook kun je een Dataplafond activeren. Die verbreekt de internetverbinding automatisch als je volledige bundel voor die maand op is. Daardoor heb je nooit onverwachte kosten. 
simkaart
overstappen naar youfone sim only

Hoe stel je Sim Only voor het hele gezin samen?  

Wil jij Sim Only voor het hele gezin? Dat is zo geregeld. Allereerst moet je één Sim Only-abonnement afsluiten via de bestelpagina. Gelukt? Vraag dan via MyYoufone heel gemakkelijk extra abonnementen aan voor andere gezinsleden. Klik op ‘Extra Sim Only bestellen’ en kies vervolgens welke bundel je wil. Het klantvoordeel voor families wordt automatisch toegevoegd. 

Hoe kies je het beste Sim Only-abonnementen voor families?  

Sim Only is zowel voor kinderen als ouders ideaal, maar elk familielid heeft andere behoeften qua data en belminuten. Hoe bepaal je dan wat het beste Sim Only-abonnement is? Met Sim Only van Youfone zit iedere familie goed. Zo kan je tussen tussen 0,5 GB en 20 GB aan data kiezen. Ook kan je kiezen tussen 200 min/sms of onbeperkt bellen/sms. Benieuwd welk Sim Only-abonnement het beste past bij je gezinsleden? We helpen je handje.  

data telefoon

Veelgestelde vragen

  • Is er een maximum aantal Sim Only-abonnementen per familie?

    Nee, er is geen limiet. Het maakt niet uit hoe groot je familie is. Je kunt voor iedereen een Sim Only-abonnement aanvragen. 

  • Is het mogelijk om voor ieder familielid een andere Sim Only-bundel te kiezen?

    Je kunt voor iedereen een andere bundel kiezen. Je bent per familie dus niet gebonden aan hetzelfde Sim Only-abonnement.  

  • Is het met Sim Only van Youfone mogelijk om hetzelfde nummer te behouden?

    Nummerbehoud bij Sim Only is mogelijk. Dit is binnen vijf minuten geregeld met onze gratis Overstapservice. Lees hier alles over nummerbehoud

  • Kan ik een Dataplafond en Belplafond instellen?

    Dataplafond
    Ja, het is mogelijk om een Dataplafond in te stellen. Zo blijf je altijd eigen baas over je dataverbruik binnen je Sim Only-abonnement. Ook handig om het verbruik van je kind in de gaten te houden. Zodra je het Dataplafond in MyYoufone activeert, ontvang je een sms en e-mail bij 80% en 100% verbruik en wordt je internetverbinding geblokkeerd.

    Belplafond
    Ja, het is mogelijk om een Belplafond in te stellen. Zo blijf je altijd eigen baas over je bel- en sms-minuten en voorkom je je een onverwacht hoge telefoonrekening. 

  • Kunnen we onze Sim Only-abonnementen in het buitenland gebruiken?

    Ja, je kunt je Sim Only-abonnement in het buitenland gebruiken. Binnen de EU blijven de tarieven en bundels zoals je in Nederland bent gewend. Ook werkt het Dataplafond. Buiten de EU zijn de tarieven anders en hoger. Daarnaast zijn je bundels helaas niet geldig. Ook staan het Data- en Belplafond niet aan.  

  • Krijgen we een BKR-registratie met Sim Only?

    Met een Sim Only-abonnement van Youfone krijg je gelukkig geen BKR-registratie. Je koopt met Sim Only namelijk geen toestel op afbetaling. Zo zit je dus zeker weten goed bij een eventuele BKR-toetsing, bijvoorbeeld als je een lening wil afsluiten. Lees meer over Sim Only zonder BKR-registratie

  • Kan ik mijn Sim Only-abonnement maandelijks wijzigen of opzeggen?

    Ja dat is mogelijk. Dit kan heel eenvoudig via MyYoufone!

    Een- en tweejarige abonnementen
    Het is mogelijk om je abonnement tijdens de looptijd van het contract te wijzigen naar boven of beneden. In MyYoufone kun je zien wat jouw opties zijn. De opties die jij te zien krijgt, kunnen afwijken van die op de website, omdat je nog in de contractperiode zit. Wanneer je een wijziging doet, gaat die in per de eerste van de volgende kalendermaand.

    Kun je jouw abonnement verlengen? Dan kun je gebruikmaken van onze huidige tarieven. Bekijk de tarievenpagina.

    Maandabonnement
    Heb je een maandabonnement, dan is het mogelijk om je abonnement maandelijks te wijzigen/verlengen. Dat kan omhoog, maar ook omlaag. De abonnementswijziging gaat in per de eerste van de volgende kalendermaand.

    Ga direct naar MyYoufone, ga naar 'direct regelen' en kies jouw gewenste bundel om je abonnement te wijzigen en/of te verlengen. 

Klantbeoordelingen

We hebben al duizenden tevreden klanten en veel Awards gewonnen!
  • EU
    Sim Only geldig in EU
  • nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • kpn netwerk
    Betrouwbaar netwerk
  • klantenservice
    Gratis klantenservice
  • bedenktijd
    14 dagen bedenktijd