Skip to main content

Overstappen en nummer behouden

 

 

Wil je overstappen naar een andere provider, dan ben je van harte welkom bij Youfone Zakelijk. Wij zorgen ervoor dat de overstap soepel verloopt en dat je huidige aansluiting kosteloos wordt opgezegd. Natuurlijk kun je ook je huidige zakelijke nummer behouden, dit geef je aan tijdens het bestelproces. Zo gaat het wisselen van provider en het behouden van je zakelijke nummer soepel en snel.

Overstappen

Nummerbehoud aanvragen voor meerdere zakelijke nummers

Het is meestal mogelijk om nummerbehoud aan te vragen voor meerdere zakelijke nummers. Om de mogelijkheden te bespreken, kun je bellen met een van onze specialisten op nummer 088-0316000.
  • 1. Check je huidige contract en opzegtermijn

    Loopt je contract af binnen 150 dagen, dan kun je al een bestelling plaatsen.

  • Stap 2: Kies je zakelijke abonnement

    Plaats je bestelling en geef aan of je je huidige nummer wilt behouden. In dat geval regelt Youfone Zakelijk de overstap voor jou.

  • Stap 3: Nummerbehoud

    Zodra de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, ontvang je daarover een bericht. Datum van dat bericht is ook de einddatum bij je huidige provider.

Onze serviceteam staat voor je klaar!

Heb je een vraag, dan helpen wij graag.
  • Mail ons
    Mail ons

    Stuur ons een mail via contact@youfonezakelijk.nl

    We streven ernaar om jouw bericht binnen 1 werkdag te beantwoorden.

  • Bel ons
    Bel ons

    Heb je liever een persoonlijk gesprek, bel ons dan even. 

    Wij zijn op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op nummer: 088-0316000.

  • terugbellen
    Teruggebeld worden

    Stuur een mail naar contact@youfonezakelijk.nl en geef aan op welk nummer wij je kunnen bereiken.

    Een van onze specialisten belt jou binnen 1 werkdag terug.