Skip to main content

Wat is onze service van de zaak?

We hebben onze servicebeloften opgesteld om persoonlijke service voor onze zakelijke klanten te garanderen. Zo weet je waar je aan toe bent.

  • Persoonlijk

    Als zakelijke klant heb je bij ons één vaste contactpersoon en aanspreekpunt. Wij weten wie je bent en wat er bij jou speelt. Alleen op die manier kun je door ons persoonlijk geholpen worden en kunnen wij het verschil maken. We spreken elkaar aan met je en jij en gaat er een keer iets niet soepel, dan kunnen we elkaar daar ook op aanspreken.

  • Snelle en korte lijntjes

    Bij ons geen lang keuzemenu en dito wachtrij, maar meteen een specialist aan de lijn. En wij beantwoorden telefoontjes snel. Over het algemeen al binnen 20 seconden, zodat jij direct geholpen wordt en antwoord krijgt op jouw vraag.

  • Samen verbeteren = samen versnellen

    Wij vinden het belangrijk om echt samen te werken met onze partners. Daarom vragen we onze partners mee te denken door verbeterpunten aan te dragen. Wanneer dit ook speelt bij andere partners zorgen wij ervoor dat het ontwikkeld wordt. Alleen zo kunnen we samen versnellen.

Heb je vragen?

Neem dan contact op. We helpen graag!
  • Mail ons
    Mail ons

    Stuur ons een mail via contact@youfonezakelijk.nl

    We streven ernaar om jouw bericht binnen 1 werkdag te beantwoorden.

  • Bel ons
    Bel ons

    Heb je liever een persoonlijk gesprek, bel ons dan even. 

    Wij zijn op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op nummer: 088-0316000.

  • Teruggebeld
    Teruggebeld worden

    Stuur een mail naar contact@youfonezakelijk.nl en geef aan op welk nummer wij je kunnen bereiken.

    Een van onze specialisten belt jou binnen 1 werkdag terug.