Skip to main content

Weet je het zeker dat je wilt opzeggen?

Dit ga je missen:

Waarom wil je opzeggen?

Om je zo goed mogelijk te helpen kun je hier een antwoord selecteren.
    • Mijn 5G internet of wifi werkt niet mee

      Opzeggen of wijzigen

      Vervelend dat je 5G internet of wifi niet meewerkt. Bekijk hoe je kunt opzeggen of vind een oplossing voor jouw 5G internet- of wifi-problemen.

      Abonnement opzeggen? Bellen werkt het snelst

      Bel naar onze klantenservice zodat we je snel kunnen helpen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur via: 1200 of 088-222 9222.

    • Ik ga verhuizen of samenwonen

      Opzeggen of adres wijzigen

      Wil je jouw abonnement opzeggen of adres wijzigen omdat je gaat verhuizen of samenwonen? We helpen je graag verder.

      Bellen werkt het snelst

      Bel naar onze klantenservice zodat we je snel kunnen helpen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur via: 1200 of 088-222 9222.

    • Er is een dierbare overleden

      Opzeggen

      Wil je een abonnement van een familielid of bekende die is overleden opzeggen? We helpen je graag.

      Kom je er niet uit?

      Bel naar onze klantenservice zodat we je snel kunnen helpen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur via: 1200 of 088-222 9222.

    • Ik ben niet helemaal tevreden over de service

      Opzeggen of wijzigen

      Vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Bekijk hoe je kunt opzeggen of hoe we je toch nog kunnen helpen.

      Bellen werkt het snelst

      Bel naar onze klantenservice zodat we je snel kunnen helpen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur via: 1200 of 088-222 9222.

    • Ik vind mijn abonnementskosten te hoog

      Opzeggen of wijzigen

      Vind je jouw abonnementskosten te hoog? We helpen je graag dit probleem op te lossen.

      Bellen werkt het snelst

      Bel naar onze klantenservice zodat we je snel kunnen helpen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur via: 1200 of 088-222 9222.

    • Contractovername

      Contract overnemen

      Heb je een contract bij Youfone en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden. Je regelt een contractovername het snelst online.

      We helpen je graag verder

      Bel naar onze klantenservice zodat we je snel kunnen helpen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur via: 1200 of 088-222 9222.

Zoek je iets anders?

Wil je graag je abonnement wijzigen, bekijken waar een storing is of heb je problemen met de installatie van bepaalde producten? We helpen je graag een handje met het vinden van de juiste oplossing.