Overstappen naar Youfone
-
1. Check je huidige opzegtermijnBestel Youfone Thuis
Houd er rekening mee dat de opzegtermijn bij de meeste providers minimaal een maand is. Zit je nog vast aan een bepaalde contracttermijn? Dan kan je huidige provider een boete in rekening brengen. Vraag het voor de zekerheid dus even na. Als alles in orde is, kun je de bestelling plaatsen.
-
2. Overstapservice
Selecteer tijdens het bestelproces dat je gebruik wilt maken van onze Overstapservice. Geef hierbij je huidige provider op en voltooi daarna je bestelling. Youfone heeft een minimale levertijd van veertien dagen. Je kunt het beste het abonnement opzeggen wanneer de installatie-afspraak bekend is. Zo voorkom je dat je zonder internet en/of TV zit.
-
3. Wij regelen de rest!
Vanaf dat moment ontvang je een welkomstmail en zetten wij de overstap in gang. Je krijgt uiterlijk één week voor je opstap een automatische e-mail van je huidige provider ter bevestiging. De rest regelen wij! In de week voor de activatie wordt het installatiepakket bij je thuisbezorgd. Je ontvangt een e-mail met een track & trace-code om het pakket te volgen.
Kom je er toch nog niet helemaal zelf uit?
-
FAQGa naar de FAQ's
Bekijk de veelgestelde vragen. Grote kans dat je hier het antwoord vindt op jouw vraag.
-
ChattenChat met ons
Kom je er niet uit bij de FAQ's? In de chat stel je gemakkelijk je vraag aan een van onze collega's. Kun je snel weer verder!
-
BellenBel met ons
Spreek je liever iemand telefonisch? Bel dan met onze klantenservice. We beantwoorden graag jouw vragen.
-
Sportpakketten
-
Terugkijken, opnemen & pauzeren
-
Betrouwbaar KPN-netwerk
-
Gratis klantenservice
-
14 dagen bedenktijd
-
Overstapservice