Skip to main content

Wat voor abonnement wil je annuleren?

 

Sim Only-abonnement

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Dit is de wettelijke bedenktijd die ingaat op de dag dat je de bestelling plaatst.

 

Om de bestelling te annuleren, ga je naar je MyYoufone. Daar klik je bij 'Direct regelen' op 'Annuleren'. De inloggegevens van jouw MyYoufone-account vind je in de bevestigingsmail.

 

Je kan ook het annuleringsformulier invullen en per e-mail sturen naar annuleren@youfone.nl. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail.

Thuis-abonnement

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Je kan het annuleringsformulier invullen en per e-mail sturen naar annuleren@youfone.nl. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail. Meer informatie nodig? Bel 088-222 9222.

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de annuleringskosten?

    Je bestelling binnen 14 dagen annuleren is gratis. Youfone stort de betaalde aansluitkosten binnen 14 dagen terug op jouw rekening. Let op: is het abonnement tijdens de bedenktermijn van 14 dagen al geactiveerd en wil je toch nog annuleren? Dan brengen we de abonnementskosten voor de gebruikte dagen in rekening.

  • Ik heb de simkaart al ontvangen, waar stuur ik die naartoe?

    Als je de simkaart al ontvangen hebt, stuur je die retour naar de afzender. Heb je de simkaart al geactiveerd? Dan is het niet nodig om de simkaart retour te sturen.

  • Hoe annuleer ik een abonnement dat ik in een winkel heb besteld?

    Als je een Sim Only-abonnement wil annuleren dat je in een winkel hebt besteld, moet je terug naar dezelfde winkel om te annuleren. Je kan de bestelling dan niet online annuleren.