-
Als je Youfone Sim Only combineert met KPN Thuis, dan krijg je extra data op je Youfone Sim Only-abonnement(en).
-
Heb je een e-mail gehad waarin staat dat jouw Youfone Sim Only-abonnement de Youfone Compleet-voordelen krijgt? Dan hoef je zelf niets te doen en wordt de extra data automatisch toegevoegd aan je abonnement.
Heb je geen e-mail gehad? Volg dan de stappen hieronder om de voordelen van Youfone Compleet te activeren:
- Om de voordelen van Youfone Compleet te krijgen, moeten alle Youfone Sim Only-abonnementen en je KPN Thuis-abonnement op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan. Controleer of het adres waarop je Youfone Sim Only-abonnement staat, hetzelfde is als het adres waarop jouw KPN Thuis-abonnement staat. Het adres van je Youfone Sim Only-abonnement vind je in MyYoufone.
- Zijn de adressen niet gelijk? Pas het adres van je Youfone Sim Only-abonnement aan in MyYoufone. Log dan uit en weer in bij MyYoufone. Dan zie je via MyYoufone → Klantvoordeel → Compleet of jouw Sim Only-abonnement onderdeel is geworden van Youfone Compleet. Dan weet je dus of je de eerste dag van de volgende maand de extra gratis data krijgt.
- Zijn de adressen wel gelijk? Ga dan naar MyYoufone → Klantvoordelen → Compleet. Bekijk daar of je jouw Youfone Sim Only-abonnement onderdeel kan maken van Youfone Compleet.
Heb je stap 3 geprobeerd, maar heb je nog steeds geen Youfone Compleet? Stuur een e-mail naar support@youfone.nl. Stuur een bewijs op van je adres van KPN Thuis (maak een screenshot van Mijn KPN of de MijnKPN-app) en het 06-nummer van het Youfone Sim Only-abonnement. Dan kijken wij na waarom jouw Sim Only-abonnement geen onderdeel is van Youfone Compleet.
-
Per adres kunnen er maximaal 10 Youfone Sim Only-abonnementen de Youfone Compleet-voordelen krijgen.
-
Ik heb meerdere Youfone Sim Only-abonnementen, maar ik krijg niet voor elk abonnement de voordelen van Youfone Compleet. Hoe zit dit?
Om te profiteren van de voordelen van Youfone Compleet, moeten alle Youfone Sim Only-abonnementen en je KPN Thuis-abonnement op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan. Volg de stappen hieronder om de voordelen van Youfone Compleet te activeren:
- Controleer of het adres waarop je Youfone Sim Only-abonnement staat, hetzelfde is als het adres waarop jouw KPN Thuis-abonnement staat. Het adres van je Youfone Sim Only-abonnement vind je in MyYoufone.
- Zijn de adressen niet gelijk? Pas het adres van je Youfone Sim Only-abonnement aan in MyYoufone. Log dan uit en weer in bij MyYoufone. Dan zie je via MyYoufone → Klantvoordeel → Compleet of jouw Sim Only-abonnement onderdeel is geworden van Youfone Compleet. Dan weet je dus of je de eerste dag van de volgende maand de extra gratis data krijgt.
- Zijn de adressen wel gelijk? Ga dan naar MyYoufone → Klantvoordelen → Compleet. Bekijk daar of je jouw Youfone Sim Only-abonnement onderdeel kan maken van Youfone Compleet.
Heb je stap 3 geprobeerd, maar heb je nog steeds geen Youfone Compleet? Stuur een e-mail naar support@youfone.nl. Stuur een bewijs op van je adres van KPN Thuis (maak een screenshot van Mijn KPN of de MijnKPN-app) en het 06-nummer van het Youfone Sim Only-abonnement. Dan kijken wij na waarom jouw Sim Only-abonnement geen onderdeel is van Youfone Compleet.
-
Het verlengen van je Youfone Sim Only-abonnement kan invloed hebben op de Youfone Compleet-voordelen. Jouw extra gratis data hangt af van de grootte van de databundel waarmee je jouw abonnement verlengd. Tijdens het verlengen zie je hoeveel extra data jij krijgt bij een verlenging.
-
Als je gaat verhuizen, pas je adres dan aan voor je KPN Thuis-abonnement en voor je Youfone Sim Only-abonnement. Doe dit voor het einde van de maand, zodat je geen maand mist van jouw Youfone Compleet-voordelen.
-
Als je KPN Thuis-abonnement niet meer actief is, vervallen je Youfone Compleet-voordelen vanaf de eerste dag van de volgende maand.