Welk Sim Only-abonnement past bij mij? Volg ons stappenplan
Sim Only kiezen, hoe doe je dat? Want er zijn zo veel verschillende abonnementen waar je uit kan kiezen. Check hier hoe je tot een Sim Only-abonnement komt dat helemaal bij jou past in maar 5 stappen.
- Kies je databundel
- Kies je bel/sms-bundel
- Kies je looptijd
- Kies slim voor extra voordeel met Internet & TV
- Ga voor je zelfgekozen Youfone Sim Only-abonnement
Waarom kiezen voor Youfone
Eerst even dit: waarom zou je kiezen voor Sim Only van Youfone? Hierom, onder andere:
- Premium kwaliteit voor een lage prijs
Bij Youfone krijg je sneller 4G- en 5G-internet dan je kunt swipen via het best geteste netwerk van KPN. En je kunt een Belplafond en Dataplafond instellen. Zo helpen we je om met onverwachte uitgaven af te rekenen. En red jij altijd het einde van de maand met je geld. - Handig inzicht in je verbruik via MyYoufone en de app
Wij maken het jou zo makkelijk mogelijk om je verbruik in te zien en wijzigingen te doen. Met de MyYoufone-app regel je al je abonnementszaken met een simpele swipe en klik. - Verdien een tientje voor een vriendje
Makkelijk een extraatje verdienen? Breng een vriend(in) naar Youfone en ontvang allebei € 10,- euro korting op jullie maandfactuur! Dat is onze Vriendendienst. - Spaar voor korting
Shop jij ook online? Via MyYoufone winkel je bij bekende webshops. Voor elke aankoop ontvang je een percentage van het bestedingsbedrag in Youcoins. Die ruil je vervolgens om voor extra MB’s of korting op je maandfactuur. Dat is nog eens lekker sparen.
Oké, check nu ons stappenplan om een Sim Only-abonnement te kiezen dat bij jou past.
1. Kies je databundel
Bedenk als eerste hoeveel GB je wil kunnen gebruiken per maand. Kijk je veel video's en speel je veel games? Dan zit je al snel aan meer dan 10 GB per maand. Zit je alleen op internet en social media? Dan heb je minder nodig.
Voor welke databundel je ook gaat, je zit altijd op het best geteste 5G-netwerk van KPN. Geen 5G-telefoon? Dan zit je op het stabiele 4G+.
Mobiel internet binnen de EU
Je databundel is overal binnen de EU geldig. Internetten doe je binnen de EU dus zorgeloos. Wil je niet voor verrassingen komen te staan als je bundel op is? Kies tijdens het bestellen voor een Dataplafond.
Mobiel internet buiten de EU
Buiten de EU vallen bellen, sms’en en internetten altijd buiten de bundel. Ben je vaak in het buitenland? Ontdek onze Buitenlandbundels.
2. Kies je bel/sms-bundel
Deze keuze heb je zo gemaakt. Ga je voor 200 min/sms of onbeperkt? Het prijsverschil is minimaal, dus voor bijna hetzelfde geld bel je zo lang en zo vaak je maar wil.
Buiten de bundel bellen en sms’en
Heb je 200 min/sms en ben je over je bundel heen? In Nederland betaal je dan € 0,30 per minuut en per sms.
3. Kies je looptijd
Bij ons kies je voor een Sim Only-abonnement van 1 jaar, 2 jaar of voor een maandabonnement.
Met de abonnementen van 1 en 2 jaar maak je altijd gebruik van de scherpste prijzen. En wil je tussentijds wijzigen of verlengen? Dat kan gewoon.
Kies je voor een maandelijks abonnement? Dan kun je jouw abonnement maandelijks wijzigen naar de meest recente tarieven.
4. Kies slim voor extra voordeel met Internet & TV
Heb je al een abonnement voor Internet & TV van Youfone en bestel je er een Sim Only-abonnement bij? Dan krijg je van ons veel extra voordelen. Zo krijg je tot 20 GB extra data per maand, een Dataplafond en gratis ESPN Compleet i.c.m. Youfone TV.
Heb je nog geen Internet & TV van Youfone? Zorg ervoor dat je alle extra voordelen niet mist en bestel ook Youfone Internet & TV.
5. Ga voor je zelfgekozen Youfone Sim Only-abonnement
Weet je wat je wil voor jouw Sim Only-abonnement? Wacht dan vooral niet langer, want bij ons profiteer je altijd van de scherpste prijzen. Bestel je zelfgekozen Sim Only-abonnement nu.
Veelgestelde vragen over Sim Only-abonnementen
Wat is Sim Only?
Een Sim Only-abonnement is een abonnement zonder toestel. Handig als je zelf nog een goede telefoon hebt, dat scheelt een hoop kosten. Dit is één van de vele redenen waarom Youfone Sim Only zo populair is.
Wat als ik buiten mijn bundel ben gegaan?
Zijn je factuurkosten hoger dan verwacht? Controleer dan altijd eerst de pdf van de factuur. Daarop staat het volledige verbruiksoverzicht. Hier staat aangegeven waar jouw verbruik vandaan komt. Blijft dit onduidelijk? Pak dan de specificatie erbij. De specificatie bekijk je in MyYoufone.
De hoge factuur kan verschillende oorzaken hebben. Zo kan het zijn dat je buiten je bundel bent gaan bellen of internetten. Of misschien heb je gebeld naar een buitenlands telefoonnummer. Hoe dan ook: deze verrassingen zijn nooit leuk. Neem daarom even contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder. We kijken dan samen met jou waar die bedragen vandaan komen en hoe we de kosten in de toekomst kunnen voorkomen.
Krijg ik een BKR-registratie met Sim Only?
Met Sim Only koop je geen toestel op afbetaling. Dus als je een Youfone Sim Only-abonnement afsluit, krijg je geen negatieve BKR-registratie.