Status van bestelling
Je bestelling bij elke stap volgen? Op deze pagina lees je hoe! Je kunt ook de status van je bestelling in MyYoufone bekijken. Ga naar ''Producten" en klik op "Internet". Hier vind je een knop met ''Volg je bestelling''.
1. Inloggegevens MyYoufone
Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je van Youfone (info@info.youfone.nl) een e-mail met een bevestiging van de bestelling. Ook kan je vanaf dat moment inloggen in MyYoufone.
2. Opleverdatum
Zodra de opleverdatum bekend is ontvang je hierover een e-mail.
3. Installatiepakket
Een aantal dagen voor de opleverdatum ontvang je het installatiepakket op het aangegeven adres.
Glasvezel
Let op: Soms zijn er extra werkzaamheden nodig om de glasvezelverbinding werkend te krijgen in jouw woning. Welke werkzaamheden dit zijn ligt aan de situatie in jouw woning. Deze werkzaamheden vallen onder de standaard activatie- en installatiekosten. Meer informatie hierover vind je in de bevestiging van je bestelling.DSL
Je ontvangt van ons een begeleidende brief bij het pakket. Hiermee kan je op de startdatum van je abonnement je internet (en eventueel televisie) installeren.
Tips - Wellicht nog even goed om te weten!
- Wij adviseren je om even te kijken waar de hoofdaansluiting zit in je woning. Meestal is dat de meterkast. Wil je weten hoe de hoofdaansluiting eruit ziet? Je vindt hier het overzicht van de mogelijke aansluitpunten voor Standaard Internet (DSL) en hier het overzicht van Glasvezel.
- Zodra je ingelogd bent in de MyYoufone omgeving kun je het wachtwoord wijzigen. Ga naar het kopje ‘mijn gegevens’.
- Afspraken met monteurs kun je tot 2 dagen voor de plandatum kosteloos verplaatsen. Dat kan via de e-mail die je hebt ontvangen van onze installatiepartner Guidion. Of neem telefonisch contact op via: 088-2000156.